jump to navigation

Slides fra idag oppe og sidste om opgaveformat maj 16, 2008

Posted by klastrup in F2008.
trackback

Så ligger der slides fra dagens undervisning/afslutning under kursusplanen.

Ang. opgaveformat, vil jeg gøre opmærksom på (det har jeg simpelthen taget for givet I selv fandt ud af, og derfor ikke ekspliciteret), at I jo skal følge dokumentskabelonen, og det betyder også, at I følger/bruger den fontstørrelse, der er anvendt i opgaveskabelonen, både for normaltekst, overskrift osv. Det vil sige 10 pkt font for brødtekst/normaltekst (ikke 12, som er en _mulighed_ ifølge APA, men dokumentskabelon er her den, der angiver aktuel praksis, hvor APA-regelsæt på angivne website kan bruges til at supplere den information, der ikke fremgår af skabelonen). Eftersom margen for opgavestørrelsen jo er 10-12 sider inkl. litteraturliste for 1 person, regner jeg ikke med det giver nogen problemer i sidste ende!

Update lørdag 16.5: Jeg er blevet gjort opmærksom på, at I ikke alle har tænkt litteraturlisten som del af de 10-12 sider, fordi det ikke er normal praksis på ITU, at den tælles med. Det er generel praksis for videnskabelige artikler, at det opgivne max-tal er inkl. litteraturliste, men det har ikke været skrevet eksplicit før – her har jeg selv som forsker ikke lige tænkt mig om, det er jo ikke nødvendigvis soleklart for jer ;). Skulle I derfor allerede have skrevet og/eller beregnet jeres opgave til 10-12 sider plus litteraturliste, er det derfor denne gang kke noget problem i forhold til aflevering og vurdering. Hvis I stadig sidder og skriver, regner jeg med at I forsøger at tilpasse så altså: 10-12 sider inkl. litteraturliste, 10okts. font.

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Skriv en kommentar